Podatki o podjetju

Cool media. d.o.o.
Popovičeva ulica 10
2000 Maribor
Slovenija
DŠ: SI61065692
Email: info@cool.si

V nadaljevanju COOL

Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila).

Vrste uporabnikov

Pravico do nakupa na spletni strani Cool oziroma Cool trafika imajo vsi uporabniki, ki želijo opraviti hitri nakup. Za nakup ni potrebna nikakršna predhodna registracija.

Dostopnost informacij

Cool se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovila naslednje informacije:
a) identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, matično in davčno številko),
b) kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
d) dostopnost izdelkov (vsak izdelek, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
e) pogoje dostave izdelka (način, kraj in rok dostave),
f) vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
g) način plačila in dostave,
h) časovno veljavnost ponudbe,
i) rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,
j) pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

Ponudba artiklov in cene

Zaradi narave poslovanja prek spleta se ponudba in cene v na spletni strani Cool ažurirajo in spreminja. Vse cene vsebujejo DDV. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.

Naročilo in cene

Kupoprodajna pogodba med Coolom in kupcem je na spletni strani Coola sklenjena v trenutku, ko kupec odda naročilnico za nakup. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za Cool kot za kupca.

Kupoprodajna pogodba (tj. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku Coola ali pri posredniku plačilnega prometa (za kartično poslovanje dotični procesni center kartičnega poslovanja, za naročilo s plačilom po položnici pa Časnik Večer) in je potrošnikom na voljo na njihovo pisno zahtevo.

Rok dostave 

Vsa naročila, oddana in plačana odpošljemo najkasneje v roku petih (delovnih) dni.

Načini plačila

Spletna stran COOL omogoča naslednje načine plačila:

  • Po predračunu (UPN nalogu) na račun podjetja,
  • s Paypalom na račun podjetja,
  • Plačilo s položnico
  • Po povzetju

Pakiranje in dostava revij in knjig je po Sloveniji brezplačna, razen pri plačilu po povzetju. Za večje količine je možen tudi osebni prevzem na sedežu podjetja.

Pogoji ter stroški pakiranja in dostave veljajo samo znotraj Republike Slovenije. V kolikor se vrši dostava izven območja Slovenije, se zaračunajo stroški za pošiljanje v tujino po ceniku Pošte Slovenije in jih plača naslovnik oz. kupec.

Izdaja računa

Cool po dostavi in plačilu naročenih artiklov kupcu pošlje tudi račun, in sicer v pdf formatu na             e-naslov kupca. Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila.

Postopek nakupa

Na spletni strani www.cool.si izberite izdelek (revija, knjiga, naročnina, …) in kliknite na gumb »Kupi …« ali gumb »Naroči …«. Celoten postopek nakupa je voden.

Postopek naročila

Na spletni strani www.cool.si lahko izvedete tudi letno naročilo na revijo preko UPN naloga (položnice). Izberite izdelek in kliknite na gumb »Naroči …«, boste preusmerjeni na obrazec »izpolni podatke in pošlji naročilnico«. Ko izpolnite obrazec in kliknete gumb »Pošlji«, ste izvedli naročilo.

V kolikor ste se naročili na revijo za leto dni, boste prejeli prvo številko s prvim naslednjim izidom revije (revija Cool izhaja vsak drugi ponedeljek v mesecu).

Postopek obveščanja o nakupu

Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti.

Cool lahko za preverjanje podatkov ali zaradi zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko.

Postopek nakupa za pravne osebe je popolnoma enak kot za fizične osebe, le da ob nakupu vpiše še naziv podjetja in davčno številko podjetja. Prav tako so enake možnosti plačila.

Pravica do odstopa potrošnika od pogodbe

Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik pravico, da v 14 dneh podjetju na elektronski naslov (info@cool.si) ali po kakšnem drugem komunikacijskem kanalu nedvomno sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. S strani prodajalca COOL bo prejel obrazec za odstop od pogodbe na daljavo.

Potrošnik mora najkasneje v 14 dneh po sporočilu o odstopu od naročila podjetju vrniti blago zapakirano v originalni embalaži. V takšnem stanju kot ga je prejel. Potrošnik vrne blago na naslov Coola. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od naročila, je neposredni strošek vračila blaga.

Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik.

Potrošnik ob vračilu blaga pošlje tudi račun za blago in osebne podatke ter transakcijski račun, na katerega želi prejeti vrnjeno plačilo. Vračilo plačila bomo opravili v 14 dneh od prejema obvestila o odstopu od pogodbe.

Odgovornost za stvarne napake
Prodajalec odgovarja za stvarne napake, ki jih je stvar imela takrat, ko je nevarnost prešla na kupca, ne glede na to, ali mu je bilo to znano ali ne. Prodajalec odgovarja tudi za tiste stvarne napake, ki se pokažejo potem, ko je nevarnost prešla na kupca, če so posledica vzroka, ki je obstajal že pred tem. Neznatna stvarna napaka se ne upošteva.

Varnost

Cool uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil.

Za varne avtorizacije in transakcije s kreditnimi karticami skrbita prodajalec COOL, PayPal. Avtorizacije kreditnih kartic se vršijo v realnem času s takojšnjim preverjanjem podatkov pri bankah. Podatki o karticah se ne shranjujejo na strežniku Coola.

Varstvo osebnih podatkov

  1. Splošno

Zavezujemo se, da bomo varovali zaupnost osebnih podatkov in zasebnost uporabnikov spletnega portala www.cool.si. Zbrane osebne podatke bo Upravljavec porabljal izključno za storitve, ki jih ponuja. Storil bo vse potrebno, da jih zaščiti pred kakršnimikoli kršitvami in zlorabami. Upravljavec za potrebe opravljanja storitev zbira, vodi, obdeluje in shranjuje uporabnikove podatke.

  1. Katere podatke zbiramo?

Zbiramo naslednje podatke:

  • ime in priimek;
  • naslov za dostavo;
  • podjetje oz. naziv pravne osebe  in davčno številko (če je uporabnik pravna oseba);
  • naslov elektronske pošte;
  • kontaktno telefonsko številko;
  • čas in datum naročila;
  • druge podatke, ki jih uporabnik prostovoljno vnese v obrazce na spletni strani;
  • druge podatke, ki jih uporabnik prostovoljno doda naknadno.

Za pravilnost, popolnost in ažurnost podatkov, ki jih vnesejo uporabniki, Upravljavec ne odgovarja.

  1. Kdo je zbiratelj osebnih podatkov?

Zbiratelj osebnih podatkov je za podjetje Cool media d.o.o., Tkalski prehod 4, 2000 Maribor, podjetje Časnik Večer d.o.o., Ulica slovenske osamosvojitve 2, 2000 Maribor, ki za podjetje Cool media d.o.o. opravlja zbiranje naročil, prodajo revij ter knjig, distribucijo preko različnih dostavnih služb in fakturiranje končnim uporabnikom in pravnim osebam.

  1. Za katere namene zbiramo osebne podatke?

Upravljavec teh podatkov ne bo uporabil v namen, ki bi kakorkoli škodoval uporabniku ali drugi vpleteni osebi. Upravljavec bo podatke uporabnikov uporabil proces odpošiljanja in obveščanja o naročenih izdelkov in za pošiljanje promocijske e-pošte ter SMS sporočil za spletno mesto www.cool.si. Vsi uporabniki se lahko odjavijo od vseh promocijskih sporočil. Upravljavec lahko podatke v anonimizirani sumarni obliki uporabi za namene statističnih analiz. Zaupnost osebnih in drugih podatkov uporabnikov ne bo kršena v nobeni obliki.

Dostavni službi (npr. Pošta Slovenije, DPD, GLS  ipd.) bo Upravljavec zaupal le potrebne podatke za dostavo na naslov oz. distribucijo po prodajnih mestih.

Upravljavec ne bo pod nobenim pogojem brez izrecnega dovoljenja uporabnika posredoval osebnih oz. drugih podatkov uporabnika tretji osebi oz. ne bo omogočil tretji osebi, da vpogleda v osebne oz. druge podatke uporabnika, razen če bi to od njega zahtevale državne oblasti, če je taka obveznost določena v zakonu.

Upravljalec navedene osebne podatke uporabi za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo z uporabnikom.

Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.

Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega e-mail naslova, uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.

  1. Dodatna pojasnila

Če imate vprašanja, težave ali pripombe glede te politike zasebnosti, nam to lahko sporočite na elektronski naslov: info@cool.si.

Komunikacija

Cool bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje. Oglasna elektronska in/ali SMS sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:

  • jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
  • pošiljatelj bo jasno razviden,
  • različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, bodo označene kot takšne.

Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih:

  • jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
  • željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo Cool izrecno spoštoval.

Ocene, mnenja in priporočila

  • Mnenja, ocene in priporočila, ki jih kupci napišejo, so del funkcionalnosti spletnega mesta Cool in povezanih socialnih omrežij ter aplikacij ter so namenjeni skupnosti vseh uporabnikov.
  • Cool omogoča, da mnenje napiše katerikoli uporabnik spletnega mesta, pred dokončno objavo pa jih Cool pregleda. Cool ne bo objavil mnenj oziroma prispevkov, ki so kakorkoli žaljivi, neprimerni ali ki po oceni Coola ne nudijo koristi drugim uporabnikom in obiskovalcem.
  • Z oddajo mnenja ali komentarja se uporabnik izrecno strinja s pogoji uporabe njegovega mnenja ali komentarja in Coolu dovoljuje objavo dela ali celotnega teksta v vseh elektronskih in drugih medijih. Cool ima pravico vsebino mnenja ali komentarja uporabljati časovno neomejeno in za katerikoli namen, ki je v poslovnem interesu Coola, vključno z objavo v oglasih ali drugih marketinških komunikacijah. Avtor mnenja hkrati izjavlja in zagotavlja, da je lastnik materialnih in moralnih avtorskih pravic za napisana mnenja in komentarje ter da te pravice neizključno in časovno neomejeno prenaša na Cool.

Pravno obvestilo 

Spletno mesto Cool in vsi podatki na njej, slike artiklov, grafični in video elementi na spletni strani so zaščiteni in jih ni dovoljeno reproducirati ali uporabljati brez predhodnega pisnega dovoljenja.

Omejitev odgovornosti

Cool se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih spletnih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da Cool včasih ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo Cool kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od pogodbe ali zamenjavo naročenega artikla.

Izključitev odgovornosti

Pridržujemo si pravico onemogočiti spletno stran ali onemogočiti dostop do nje zaradi tehničnih ali drugih težav in vzdrževanja, kar pomeni tudi onemogočenje ali oviro za uporabo spletnega mesta. V primeru tehničnih težav na spletni strani si pridružujemo pravico preklicati oddana naročila, katere je tehnična napaka prizadela. V primeru preklica naročil vas bomo obvestili v najkrajšem možnem času in vas seznanili z nadaljnjimi koraki. Sami morate zagotoviti ustrezno zaščito opreme (antivirus, požarni zid ipd.) pred dostopom do spletne strani in uporabo le-te. Kupec mora zagotoviti ustrezno varnost in zaupnost tistih podatkov, ki se uporabljajo za prijavo na spletni strani (elektronski naslov, geslo).

Pritožbe in spori

Cool spoštuje veljavno evropsko zakonodajo o varstvu potrošnikov. Cool se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti.

Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@cool.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Cool bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka.

Cool se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si Cool prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

V primeru sodnega reševanja sporov je pristojno sodišče po stalnem prebivališču potrošnika.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Cool, ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na povezavi TUKAJ

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.